Comencem nou tema de medi social.

Aquesta setmana comencem a treballar un nou tema de medi social. Aquesta vegada parlarem del sistema solar i en especial del nostre planeta Terra.

Com a punt de partida hem aprofitat una treballs magnífics que han fet els nostres companys de 1r d’ESO, unes maquetes del nostre sistema solar. Vist això els Pandes estan molt engrescats i amb moltes ganes de endinsar-se en aquest tema. Aprofitarem que els companys d’ESO ja l’han treballat i els hi hem demanat que siguin ells els profes per un dia! Així que aquesta setmana, esperem la seva visita per poder aprendre moltes coses.

El canvi de rols, és a dir, que els propis alumnes siguin els mestres per una estona, ajuda molt a la motivació dels alumnes i els ajuda a entendre que no només podem aprendre dels adults, sinó que entre iguals, en aquest cas, entre alumnes, també podem aprendre moltes coses. Això fa que poc a poc, els nens i nenes acceptin cada cop millor l’ajuda d’un igual, sense veure-ho com una “amenaça” o una burla.

Us ensenyarem el resultat més endavant!