Sta. Cecília 2019

En l’educació artística es treballa la dimensió de percepció, comprensió i valoració. Aquesta dimensió inclou les competències que fan que una persona adopti una actitud activa i conscient davant de les realitats visuals i sonores que tenim a l’entorn . Són aquestes competències que fan que els nens comprenguin i experimentin el món que els envolta i siguin capaços de valorar i gaudir dels aspectes estètics que en formen part.

A l’escola tenim la sort de poder gaudir de música en directe gràcies a l’Escola de Música Bertran que  varis cops durant el curs ens prepara petits concerts on tots els alumnes poden participar de públic i treballar així aquestes dimensions artístiques, a la vegada que permet  als petits músics posar en pràctica els seus coneixements musicals interpretant el seu instrument i superant el repte de tocar davant del públic.

L’experiència d’aquests dies sempre es altament positiva per totes les parts: els músics contents i orgullosos de poder tocar davant dels seus companys i amics(amb tot l’aprenentatge que hi ha darrera per preparar un concert) i el públic encantat d’escoltar música en directe i veure les habilitats dels seus companys.